SNS Plantyn Inloggen bestaande gebruiker

Aanmelden nieuwe gebruiker

Naar mobiele versie


Contact


Kies het onderwerp waar jouw vraag mee te maken heeft:

De test
Fout op de website
Mailtjes

Het regelmatige mailtje komt niet meer in mijn mailbox. Hoe komt dat?

Je kunt bij je Profiel zien of het mailtje wel verzonden is. Als dat zo is, is het mailtje waarschijnlijk ergens blijven steken. Misschien heeft je provider een scherper spamfilter ingesteld waardoor niet meer alle automatisch verzonden mail wordt doorgelaten.

 

Je kunt de test gewoon invullen op deze website. Daar heb je het mailtje niet bij nodig. Ga naar de test.

 

Er zijn ook andere oorzaken mogelijk:

 

  • a) Je hebt de test al lang niet meer ingevuld.
    Als je twee maanden lang geen test meer hebt ingevuld, zetten we op jouw adres de mailtjesmachine stil. Je kunt (na inloggen) nog steeds de test invullen en in je profiel de mail weer aanzetten. Daarmee is het probleem verholpen.
     
  • b) Je hebt zelf aangegeven dat je geen mailtjes wilt ontvangen.
    Je kunt (na inloggen) in je profiel de mailmachine aanzetten.
    Je ziet daar ook wanneer Beter Spellen voor het laatst naar jou heeft gemaild.
     

     
  • c) Het mailtje belandt in een spamfilter
    Sommige internetproviders hanteren scherpe criteria om mail te bestempelen als "spam". Het bericht is dan meestal in een aparte map geparkeerd, waar je het alsnog kunt ophalen. Kijk of je het spamfilter kunt aanpassen, door het e-mailadres noreply@beterspellen.be op de witte lijst te zetten. Daarmee is het probleem verholpen.
     
    Mailproviders zoals Gmail hebben vaak (op de server) een spamfilter. Dat is een ander spamfilter dan het filter dat je misschien op je computer hebt ingesteld (in Outlook bijvoorbeeld). Als op je computer geen spam is gevonden, kan het mailtje al op de Gmailserver zijn afgevangen. Gmail legt zelf uit hoe je dat kunt aanpassen:
    http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=nl&answer=6579
     
    Het kan ook helpen om het adres noreply@beterspellen.be toe te voegen aan je Gmail-contactpersonen. Het mailtje wordt dan beter geaccepteerd.
     
    Als ook dit niet voldoende helpt, kun je als Gmail-gebruiker de verstoring melden op deze pagina:
    http://mail.google.com/support/bin/request.py?contact_type=contact_delivery_es
     
    Vul dan in zoals hieronder. Voor 'berichtkop' kun je een Beterspellen-mailtje gebruiken dat nog wel werkte.
     



Waarom kan ik het ontvangen mailtje niet beantwoorden met een reactie?

De afzender van het dagelijkse mailtje is noreply@beterspellen.be, een adres waarheen je geen post kunt verzenden. Dat hebben we expres gedaan, omdat we anders na elke verzending honderden antwoorden krijgen door volle postbussen of afwezigheidsberichten. Als je wilt reageren, gebruik dan het formulier onderaan deze pagina.




Het linkje in het mailtje gaat niet rechtstreeks naar de test.

Wat het eerste linkje in het e-mailbericht betreft, klopt dit. Dat is de veiligste manier om naar de website te gaan.

In sommige gevallen doen namelijk meerdere deelnemers de test op dezelfde computer. Het linkje in het dagelijkse mailtje gaat naar de pagina "Home" van de website. Daar kun je zien wie er op dat moment is ingelogd. Ben jij dat zelf, klik dan op "Naar de test van vandaag". Is er iemand anders ingelogd, ga dan naar de inlogpagina. Op die manier voorkom je dat jouw antwoorden meetellen bij de verkeerde persoon.

 

Als je zeker weet dat op jouw computer nooit iemand anders Beter Spellen invult, kun je ook rechtstreeks naar de testpagina gaan met behulp van het tweede linkje in je mail.



Andere testwebsites
Scoreverloop
Wachtwoord en e-mailadres
Aanmelden
Inloggen, uitloggen
Stoppen
Overige vragen of reacties


Onderwerp:  Aan de redactie van SNS MAIL

Mijn Naam:  

Mijn e-mailadres:  

Bericht:

Antispamcode die hiernaast staat:   info -apenstaartje- snsmail.be






  CONTACT  |  Instellingen (Profiel)

© 2011 - SNS MAIL is een project van

Uitgeverij Plantyn en Webdesign en CMS: Martin van Toll Producties