SNS Plantyn Inloggen bestaande gebruiker

Aanmelden nieuwe gebruiker

Naar mobiele versie


Contact


Kies het onderwerp waar jouw vraag mee te maken heeft:

De test

Er staat volgens mij een spelfout in een opgave.

Hoewel we de testvragen zorgvuldig samenstellen, kan er natuurlijk een foutje in geslopen zijn. Als iemand dat ons meldt, proberen we dit z.s.m. op te lossen. Voordat je reageert:

  • Kijk in een woordenboek of de spelling inderdaad is zoals je denkt of raadpleeg http://woordenlijst.org/ van de Nederlandse Taalunie.
  • Kijk of de fout inmiddels al is verbeterd. Er reageren namelijk meer deelnemers.



Jullie rekenen het verkeerde antwoord goed.

Kijk nog even goed naar de uitleg van kleuren en symbolen onderaan de pagina. Misschien heb je per ongeluk zelf een verkeerd antwoord gekozen en raak je nu even in de war.

 

legenda

 

Het kan natuurlijk best dat we ons vergist hebben, maar laat even weten welke versie van het Groene Boekje of eventueel welk ander woordenboek meent dat een ander antwoord goed is. Als de afwijkende schrijfwijze via Google te vinden is, is dat geen overtuigend argument.




Ik had het goede antwoord aangeklikt, maar de computer zegt dat ik een ander (fout) antwoord heb gegeven.

Waarschijnlijk moest je na het aanklikken van het juiste antwoord de pagina opschuiven om de volgende vraag of de Verzendknop in beeld te krijgen. Sommige toetsbewegingen hebben ook invloed op het geselecteerde antwoord. Zonder het te weten, verander je het antwoord.

 

Ons advies: gebruik geen pijltjestoetsen, maar de schuifbalk van het browservenster of het scrollwiel van de muis en controleer de vier antwoorden voordat je op Verzend klikt.




Kan ik de test meer dan één keer doen op één inlog?

Nee, dat kan niet.

Je kunt natuurlijk wel uitvoerig spelling oefenen in SNS Software Nederlandse Spelling.




Ik zie dezelfde test als gisteren.

Er is alleen een nieuwe test op dinsdag en donderdag.

 

Als je op deze dagen toch de vorige test ziet, heeft je webbrowser onthouden wat er de vorige dag op de testpagina stond. Dat gebeurt weleens als de internetverbinding slecht is. Dan gaat de computer in z'n eigen geheugen graven naar de inhoud van de testpagina, wat dan de test van de vorige keer oplevert. Dit kun je soms verhelpen door op de testpagina (nog voordat je iets invult) te kiezen voor Vernieuwen (toets F5). Als dat niet helpt, kun je ook CTRL+F5 proberen.



Fout op de website
Mailtjes
Andere testwebsites
Scoreverloop
Wachtwoord en e-mailadres
Aanmelden
Inloggen, uitloggen
Stoppen
Overige vragen of reacties


Onderwerp:  Aan de redactie van SNS MAIL

Mijn Naam:  

Mijn e-mailadres:  

Bericht:

Antispamcode die hiernaast staat:   info -apenstaartje- snsmail.be






  CONTACT  |  Instellingen (Profiel)

© 2011 - SNS MAIL is een project van

Uitgeverij Plantyn en Webdesign en CMS: Martin van Toll Producties